tisdag 14 oktober 2014

Romson, din vita man!

En ny skandal har landat i kvällens pressar om våran favoritidiot till politiker, Åsa fucking Romsons. Expressen skriver; "Skatteverket: Romson har inte betalat energiskatt". Och är det någon som helt ärligt är fårvånad? Var det någon som röstade på Miljöpartiet där ute som faktiskt läste på vad fan de sysslar med och vill ha för politik? Att flera i partiet (bla Christer Öhgren och Daniel Cohn-Bendit) har blivit dömda för sexuella övergrepp mot barn - varpå de andra politikerna skyddar dem? Nej, fokuset på det val som varit har varit att smutskasta ett enda parti och kalla allt och alla för rasister som inte håller med det. Att rösta på miljöpartiet för Miljöns skull är som att rösta på Sverige Demokraterna för Sveriges skull - alltså inte alls.

Men tillbaka till Åsa. Vi har alltså en miljöminister (som också är vice statsminister) som:

1. Begår miljöbrott genom att använda giftig bottenfärg
2. Har ett boende som uppvärms med fossila bränslen
3. Som skattefuskar för att slippa betala skatt på dessa bränslen
4. Som släpper ut sitt skitiga vatten rakt ut i havet.

Det känns ju verkligen förtroendeingivande. Eller inte. Jag, personligen, har aldrig gillat Åsa ett dugg. Jag visste inte vem hon var förens nu strax innan valet då hon kom med sitt helvetes tal som (delar av det) finns längre ner i inlägget. I sitt tal anklagar hon mig, min pappa, min bror och mina bekukade vita vänner för att vara de största miljöhoten som finns just nu i Sverige. Efter att jag hörde talet ställe jag mig till henne precis som på samma sätt jag står till Gudrun Schyman. Skillnaden mellan Gudrun och Åsa dock, är att Gudrun inte är full av skit, jag kan erkänna att Gudrun har vissa idéer och har framfört feministfrågan i Sverige nu, och det blommar upp som fan, vilket är bra. Jag gillar dock inte Schyman för sin helvetespolitik som att förbjuda lätta privata transporter, förbjuda porr och tvinga dagis och skolbarn till vegandiet. Med det sagt, så... Åsa. Hon har INGET att komma med.

Hon anklagar oss vita män för något, och sen är fucking värre själv?! Alltså det är sån sanslös idioti, äcklig jävla pisspolitiker är dem allihop. Efter valet så visar de sin sanna sida, de skiter fullständigt i vad dem säger sig stå för. Med ordet miljö i sin i sitt namn, fick de många röster på och nu - let's fuck up Sverige.