lördag 26 april 2014

Draft: Men alltså, va?

Detta inlägg började jag skriva den 2a april och vågade aldrig skriva klart/släppa. Jag får en uppfattning om att jag själv tycker att våldtäkt är okej, och jag framstår som en rasist. Vilket är inte så fallet. Jag ville grundligt skämta om att jag inte tycker att dessa tjejer är snygga, enligt mig som är vit man. Inlägget kommer i olika delar och har diverse fel i texten, detta blev alltså bara ett utkast. Men here goes nothing:

---
Aftonbladet är en av Sveriges allra största mögtidningar som bara skriver en jävla massa skit hela fucking jävla tiden. Vad som är populärt just nu är att trycka ner SD, skriva mycket om rasism/nazism i Sverige/nån random pappa som dött/rykten om nya iphone 6. Var på inget av det dem skriver kan jag riktigt hålla med om.


Men om vi tar den här artikeln till exempel. Här framstår jag, som en vit man, att när jag går på stan och ser dessa kvinnor, så kan jag alltså varken hålla händerna eller kuken i styr. "JÄVLA INVANDRARE NU SKA VI HA SEX!" Alltså va? Händer det här? Är det här ett normalt beteende hos de flesta män i Sverige? Dessa tjejer har säkert ett fin personlighet och så, och jag säger inte att de är fula. Verkligen inte. Men jag hade bangat alla gånger.

Om jag ska våldta en tjej, så hade jag hoppat på någon som jag ändå tycker är attraktiv för det blir det sista som händer i mitt liv innan jag begår självmord. Nej, men really, hur ofta hör man nån som har casual sex med någon som man inte finner attraktiv, ska man våldta någon så har man ju dessutom "fler valmöjligheter". Och som rasist ger man väl sig inte på nån man hatar? Eller..?