söndag 13 april 2014

Anders Borg

Anders Borg. Sveriges finansminister, hyllad av så många, men är i min mening en äcklig jävla pissmoderat och jag hoppas djupt och innerligt att han blir arbetslös snart så han själv kan få fucking leva på pengar som inte finns. Hoppas att ångrar sig djupt om hur han har pajat vårt lands ekonomi och bara ger upp totalt i allt.

Anders är alltså ett jävla svin till ära som gång gång vill fucking höja alkoholskatten. Och jag börjar bli jävligt less på det nu. Jag säger redan nu att jag inte är alkoholist, så förstå mig rätt nu:
Senast i Jan/Feb går vårt älskade kioskmongo till minister ut och säger, "Ingen har druckit för lite vin".


Anders, ta tag i dina pungkulor, slit loss dem och kasta dem i verklighetssoppan och inse att folk som har det sämre ställt än dig, vill avnjuta ett glas vin eller en öl till maten. De missar något som för många är ett av livets allra största glädjeämnen och därför får leva genom andra, vilket flesta får dåligt samvete av. Vem i helvete är du att straffa de som har vin eller öl som hobby jämfört med de som gillar läsning, sport eller teater? Det ena höjer ni fucking skatterna på varpå det andra subventionerar ni. Sätt för i helvetes jävla fucking punktskatter på politiska möten istället, så kan du se hur roligt det är när någon vill sabba din trista hobby!

I mitt förra inlägg attackerade jag smått ateister, men nu fan vänder vi på det här. Som jag skrev i mitt förra inlägg ser jag ABSOLUT inget fucking problem med att vara religiös. Men när man drar in sina religiösa fucking åsikter i politiken så har det faaaa-aan i mig gå för jävla långt. En fist lika lågt upp i nåns röv att man kan se inavlet till fucking hand genom personens käft. Detta är alltså det Borg sysslar med. Han gör sin politik religiös, och han har dessutom sagt detta flera gånger. Jag vill inte TVINGAS leva av nån fucking jävla mögbok som ett fyllotroll till knarkare skrivit (bibeln). Låt mig (oss) göra det om jag vill, men tvinga mig till det inte. Jävla anussmörja.

Jag kan redan nu säga att jag inte ser alkohol som en hobby, utan mer som ett tilltugg på livet. Jag är ingen vinkännare, jag kan ingenting om whisky och jag har egentligen ingen större koll på vad skillnaden en Staropramen och en Stella Artois är. Men vad i helvete spelar det för roll. Jag njuter av att dricka, för jag tycker om det. Självklart vill jag få ner priset på något jag tycker om att fucking göra på min fria tid, utan att Ander och company ska komma och runka ut en fet sats på mina pengar och claima dem till något JAG INTE BRYR MIG OM.

På tal om att inte bry sig. Tydligen så är det så att man ska fucking rösta på ett parti som man tror är bäst för Sverige, och inte för sina egna intressen. Öh? Nejmen, så länge resten av befolkningen är lycklig så är jag glad för dem i min egna misär. Rösta på ett parti som vill förbättra sjukvården, skolorna och allmänt bajseri. Bara det att jag inte har nån som fucking helst koll på hur det är där. Det är inte ofta man hör att skolorna, sjukhusen och äldrevården har problem. ALLS. Ni alla äcklar mig, jag vet vad jag vill och jag är fan stolt över det. Nu jävlar ska det blir förändring.
Låt mig fucking rösta på vad faaaaan jag fucking vill. Jag uppmanar inte folk att bli egoistiska som mig, men vad ni än gör i höst, rösta INTE på Anders, moderaterna eller nåt borgerligt parti. 
Sverigedemokraterna, Folkpartiet, Moderaterna, Kristdemokraterna och Centern är borgerliga. Så ge fan i dem nu. De vill mer eller mindre precis samma sak: förstöra för andra.